ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

STUDY PUN SALAH KE?
Wednesday, March 14, 2012 | 7:52 AM | 0 Juliets and Romeos?

sounds creepy..study??lolx...
satu benda yang memang takkan pernah habis..terkubur..
sebab..dalam hidup pown kita kena blajar jugak..
belajar makan..tidur n so on..
haha...but thats bukan benda yang nak di story kan..(dah kembali ke pangkal jalan)
sebenarnye nak tengok aku pegang buku memang berat n susah teramat
tapi..tyme satu prep malam...entah apa yang merasuk pown aku tatau...
aku g buat soalan spots kertas bm..{big applause for me}
and aku buat kertas 2...tup2 si kecik datang menyebok tanpa dijemput..
n....dye tanya...
weyh...kena buat ekh soalan ni?
soalan pertama
bukan takyah buat pun takper ke
penyataan kedua
asal kau rajen sangat ni
ayat yang tak di sangka2,..
kejam punyer member...aku tengah semangat...dia pergi runtuhkan semangat aku
then aku buat muka toya..aku pandang dia...
~end~
.




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome