ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

aku still blogger baru
Wednesday, December 22, 2010 | 7:05 AM | 0 Juliets and Romeos?

salam all
ahah~mesti ramai yang terpikir<<kalau tader terpikir pun buat2 pikirla yerk
lama jugka cik lemon tak update and blogwalking kan
kan kan
memang lama dah pun tak buat macam tuh
tapi untuk orang baru macam cik lemon kena la hardwork kan
huhu~tapi...seriously...aku bukan malas nak update
cuma..perlukan ruang<<<aceceececec
maybe....entahlah
bukan malas....aku tau aku blogger baru
orang lain readers and followers sudah beribu
sedangkan aku?merangkak-rangkak kan
tapi..aku hargai semua followers and readers yang rajin tinggal footstep
aku akan kembali blogwalking apabila ada masa nanti..
miss nak blogwalking actually.
tapi..
tapi...this blogger baru ada sebab kenapa dia bertindak sedemikian okeyh
blogging is everything and to express about me
but time is always limited
kepada yang sudi membaca
anda dihargai sangat2


thats all
wassalam




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome