ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

aku tak pandai story
Friday, December 17, 2010 | 8:31 AM | 0 Juliets and Romeos?

salam all
aku memang suka buat entri pagi2 buta kan
dogemoticon
this time...
aku nak admit satu benda yang memang aku tak reti
tell story morry
hey...cik lemon memang tak reti sangat-sangat
but this time..aku mau story jugak
kali ni apa kata kita kaunseling~
erk...sila masuk bilik kaunseling sambil berlemon~huhu~
tentang...kenyataan
fate
takdir<<<whatever its call..doesn't important right
macam mana nak terima kenyataan~
aku ada tips ke di sini~
oh...aku yang nak mintak tips...but..aku nak share jugak
terima kenyataan..<<cakap senang la...typing lagi senang kan
tapi buat kami,anda,korang,semua yang pernah rasa nak terima kenyataan macam terima hukuman mandatori macam mana?
here it is...
1.jangan lari dari problem(dan jangan jugak lari dari hutang or dari blog nih sesameemoticon*wink)
2.sebokkan diri anda~haha~tengok CSI...it make u feel better<<ada kaitan ke dengan CSI..entah~
3.smile~dengar lagu uncle kracker..smile~<<biskut crackers pun macam best jugak
4.makan biskut merry
cukup..tuan blog sudah pening...macam lari dari topik...just face the truth laa...aku tau semua orang boleh buat~get strength from HIM...
feeling better~
adakah terapi cik lemon berjaya??
check it up
sesameemoticon
wink*
thats all



wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome