ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

aku tengah menunggu~
Thursday, December 16, 2010 | 12:01 PM | 2 Juliets and Romeos?

salam all
second post di pagi hari
aku harap ada readers yang nak baca<<silakan~
aku menunggu
menunggu apa cik lemon oi~tunggu berlian jatuh ke bumi ke
tunggu detektif Flack ke?
tunggu...argghh~banyaknya yang aku tunggu
takla...aku tengah tunggu yang penting dari itu
whats?apa?<<<tengah pikir...apa ekh?
huhu~takla...tengah tunggu result
result apa....untuk 4 flex ker?
4 flex?waa...pandainya aku an
taklah...result lain..apa?korang rasa sesuai ke aku tunggu result tuh
takkan aku tunggu result tu kot~<<apa yang anda pikir??wink*
yang penting aku menunggu..
sila tentukan apa yang aku tunggu...komen yarh...
thats all

wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome