ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

great song&best song
Friday, December 3, 2010 | 9:56 AM | 0 Juliets and Romeos?

salam all
this time wanna tell about my best song<<penyataan ni macam hak milik aku jer lagu nih
the song is about erk
about<<blurr
about
something that just happen in my life
actually ni bukan lagu yang famous macam bendera yang gah berkibar kat dataran tuh
lagu yang ala-ala orang dok ingat lupa jer lagu nih
tapi nih lagu indonesia<<maaf..saya tak belot dekat negara
saya cuma suka lagu nih<<cuak2
this song being replay in my head
i'm truly damnly
in love with this song 
bukan sebab penyanyi nye
mahupown backup singer nye
tpi kerna lagunya
acecece<<gelak rame2
 nice song
cuak kan..gentar...apa laa tajuk lagu nih
ha..tajoknyer
aishiteru~
lagu nih ada yang say da lapuk
tapi bagi aku
still kren bangat lorh
nice song.
just search kat youtube..
anda akan dapat dengar lagu nih.
na dengar????sila tekan sini
lirik also provided
memanglah aku ni plagiat sejati..>>mengaku jugak akhirnya..pis2 kacang

thats all

wassalam
.



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome