ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

if i got three wishes
Sunday, December 5, 2010 | 6:37 AM | 0 Juliets and Romeos?

salam all
damnly surely ramai yang nak wishes dalam hidup kan
nak kan?
okeyh...sekarang cik lemon nak nyatakan 3 wishes aku
haha~
sila dengar..bukak mata..pasang telinga
ehem3
okeyh..start dengan first wish aku

wish pertama

aku teringin sangat nak rumah besar ala-ala 
yusof haslam
ekh
nak besar lagi
ala2
ermmm...ha...macam hotel 5 bintang..nanti aku placekan semua kawan aku kat situ

okeyh

......
......
kedua:

aku nak duit bejuta-juta
haha~
macam sikit jer kan bejuta tuh...hermmm
okeyh...berbilion-bilion
milion-milon
trilion-trilion
haha~sila like{ada ker tempat like}
aku tamak?
oh..tidak2!!!
......
......

n my last wish.
hermmm..last ker nih?
tidak bisa menjadi terakhir
okeyh laa
aku nak tambah wish lagi
muahahaha
lagi best
nak mintak2 lagi...truly damnly seriusly happy if jadi kenyataan right
aku hope for it
n i think u guys also love to make it happen
but
all in fantasy...pergi tidur jer laa
alang-alang kot-kot boleh mimpi si putera raja or putera katak
ngeh3

jangan cakap macam-macam sebab ini wish aku
so...my blog...officially mine..
hoping2...come true okeyh
sesiapa nak request wish..sila masok..jangan segan-segan
haha~


wassalam







Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome