ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

i'm addicted~
Thursday, December 16, 2010 | 10:44 AM | 2 Juliets and Romeos?

salam all
i need readers here~<<there u are...u guys are so nice~
today,cik lemon yang tak berapa na masham dan manish mau bercerita
i'm addicted...+addicted+means a lot
okeyh..skop yang luas..aku sedang cuba kecilkan
sebenarnya aku addicted kepada banyak perkara
kalau nature
of course addicted kepada hujan~
what THE CREATOR give is the best thing ever
next..
okeyh..ak tersangat addicted kepada BENZ ALIF
pembetulan~dia bukan kereta tau
oh no!!!rasa angau kembali
its hlovate laa.
aA+bB...teramat menyukai benz alif yang SARCASTIC..
love all the words...
aku bukan sahaja addicted kepada watak~of course jugak kepada writter
Hlovate~a lot inspiration in her/his novel<<konfius la...the writter laki ke perempuan??
then..
aku addicted kepada karya Syud
here...aku suka ADIL~
masih lagi terpana kepada si freelance photographer~
huhu~
mesti ada readers yang hairan~puas ke addicted kepada watak novel yang extremely hot~
okeyh..i have some quotes here<<na try challenge hlovate...kononya la ni


dreaming in fantasy its better than face the reality~
mungkin ada yang bersetuju dan ada yang tengah geleng-geleng kepala dan cakap~
taklah...mana boleh macam tuh
tapi bagi aku...tak salah berangan...sebab reality more painful than fantasy
thats all
wassalam






Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome