ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

its a name~
Wednesday, December 15, 2010 | 9:28 AM | 0 Juliets and Romeos?

salam all
baru lah aku nak perasan yang kebanyakan post aku in english
erk...aku da  la macam broken always drop in that subject<<truth okeyh
okeyh...itu adalah perasaan yang perasan untuk sementara
taking u all ke the reality okeyh
so...
it's a name...dalam bahasa melayu maksudnya ia adalah nama
apa yang refer kepada ia
apa yang diiakan<<sekali lagi cik lemon rasa terbelit
mari aku bawak anda or korang semua keluar dari kekusutan dunia aku yang selalu tunggang langgang
and now...u're un the real world


i means...it's a name
nama itu berharga kan
terlampau berharga
dan bagi aku sendiri
apa yang dah parents bagi it is the great
tak perlu nak tukar nama maksud yang dah elok tuh kepada nama lain kan
nama tuh tak boleh nak jual beli macam beli monitor kat kedai komputer kan
tak macam tukar nama kucing yang sememangnya takder sijil kelahiran
so..proud to be what u are
maybe it just n just a name
but so valuable
tak siapa boleh tukar ganti nama itu dengan benda lain
u're name create u
n u should be bless to be what u are here to be
its a name~
n u can say...its more than a name~my name,my pride,my dignity
keep in ur heart...bro...sis...and so on
thats all from this writter
wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome