ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

shoutbox aku kat mana?
Monday, December 6, 2010 | 11:04 PM | 2 Juliets and Romeos?

salam all
pasti ramai yang susah nak cari shoutbox aku kan
kan kan?
huhu~gelak cute gitu~
ala...ada la...shoutbox aku macam nak main sorok-sorok dengan readers
cuba tenung baik-baik
cari pakai mata hati
surely deeply akan dijumpai dengan mudah
haha~pesanan tuan blog yang amat mengarut
kalau tak jumpa jugak sila search di google
mana lah tau pak cik google tuh boleh membantu
huhu~

tapi aku ada shoutbox
dan ada putera kayangan yang handsome dok jaga shoutbox aku
al maklumlah..takut ada yang sabotaj shoutbox..*ala-ala menteri jer gayanya
to my prince yang jaga shoutbox...
main jer hide n seek..
*cute*
apa-apa pun...sila shout di shoutbox aku
gegar kasi pecah
yer ke?
thats all


wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome