ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

blog under construction
Sunday, January 30, 2011 | 7:51 AM | 5 Juliets and Romeos?

heeyoo
eheh..salam...
okeyh...setelah bermastautin di hostel yg mmg indah permai
aku kembali berblogging..mmg jahanam motherboard ni ak kejekan
dan aku dengan baik hati mintak tolong kawan hostel a.k.a blogger yang banyak buat tuto
and mintak kawan aku tu buatkan header dan juga tukar template
*amacam?
segalanya free of charge
and aku sumpah suka
dikala blog under construction
aku pun under construction
tu laa..bukan nak belajar...suruh orang buatkan..bila mau pandai
so,,kepada sesiapa yang mau tuto
boleh ke blog kawan aku<<athirah
dan..sebut pasal under construction..
makes me wonder
under construction?hurmmm.....
so,cik lemon perlukan someone utk komen-komen cik lemon punya header+entire blog
need ur help..
 with love
wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome