ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

blogging atas kertas
Friday, January 14, 2011 | 4:33 PM | 0 Juliets and Romeos?

salam all
ni lah akibat kalau gian terlampau nak berblogging
atas buku add maths pun aku boleh berblogging mogging nih
memang kesian kan
takkan nak hangkut lappy bawak hostel
aku bukan ala-ala PADI dalam novel TUNAS tuh
haha~macam la law sekolah lepas untuk bwk lappy
gilak kaya aku kan?
heh~dah lama tak berlari-lari bertaburan kat belog rakan-rakan bloggger
bukan taknak...tapi siyezly
waktu terhad
ni balik pun package dengan notes sejarah dan biology yang bertingkat
dah naik biol da aku kalau selalu macam nih
naik upper form boleh buat aku muntah hijau
nanti dah masuk uni
apa muntah pulak yer..haila...
thats all dari cik lemon yang rindu nak menghapdate~
wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome