ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

i am totally hate goodbye~part 1
Monday, January 31, 2011 | 11:03 AM | 2 Juliets and Romeos?

salam
damn!!..kenapa perkataan goodbye tu kena wujud?
kenapa perkataan yang hard to say yang terasa telan mati mak luah mati bapak
kenapa?persolan yang aku rasa macam nak run run away
its true..perpisahan is really killing
i am totally pathetic
siapa cakap aku tak sedih pindah dari SRISS
siapa cakap aku melompat riang ria coz dapat SBP
siapa cakap aku tak sayang kawan-kawan aku
at least..
aku memang nak
tapi...3 tahun bukan sekejap untuk kenal korang
aku kenal luar dalam<<ehem3
aku kenal hati budi<<they are fucking damn nice
aku kenal siapa kawan siapa lawan
aku jadi matang
aku kenal tuhan
seriously..aku kenal banyak benda..aku learn through lesson
and the teachers are them<<all my friends
this entry for aina nabilah
hanim khairuddin and amni nabihah
sebagai membalas entry korang yang susah payah di post semata-mata untuk aku~
right
hanim~aku tau entry ni akan panjang..jadi...for this part one
intro plus plus semua atas nama kau<<sila bangga~
hey kecik<<i like that name
aku akan introduce muka kau dulu
*aku cilok dari belog kaw
harap maap..yang belakang..bukan depan
segala apa yang kau cerita
coret
semua aku hengat
tapi...ada setengah setengah perkara
apa yang kau suka mesti aku tak suka
mengapakah?
haha~coz...aku nak carik pasal dengan kau
aku paling tak suka tengok kau bad mood
suara lemah ala2 siti nurhaliza tercekik tulang<<tanak laa macam tuh
tak suka tau
buruk bunyinya..tak sedap lansung..aku suka bila kau jadi heartless giler

dan cakap...Ra**L tepon aku<<even aku kureng menyukai si dia
dan cakap..syuhadah atiqah kirim salam..tadi aku tepon dia dan bla bla bla
dan cakap..mak cik betolla
dan cakap..ta*k ko..<<statement adalah under 16...haha~
aku akan rindu
nak tau tak?ada satu perkataan 
tapi bawak 3 makna
dan perkataan tu ialah MISS..first meaning:rindu
then:kehilangan
then:terlepas...
dan aku buat semua tu..aku akan kehilangan korang yang aku sentiasa rindu dan aku akan terlepas moment2 yang akan korang tempuh~
ain't that easy?to life without me?
to shout without calling farhanah asri

u know what kechik~
it will be easy~trust me...aku ada marker...marker whiteboard jer..aku takot..kalau aku tulis memori aku dengan ko..aku akan terpadam..so,bagi aku yang permanent tau...aku tanak padam~

chessylines:when it comes the time that we can't able be together
u can just let go my hand  and say that u won't forget me
and then i trust u~
lalalalalala~
i'm done

Somewhere over the rainbow
Skies are blue,
And the dreams that you dare to dream
Really do come true


 wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome