ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

macam mana nak survive?dalam hidup?
Monday, January 31, 2011 | 6:51 AM | 2 Juliets and Romeos?

heyyo~salam
ari nie terasa macam nak bercerita pasal kehidupan
life?
banyak dugaan kan?
banyak cabaran kan?
banyak suka duka kan?
bagi aku
life bukan pasal nak hilangkan masalah macam hilang2 dalam magik
tapi dalam cara aku nak handle life itu sendiri
and sekarang
aku buat keputusan

dan ubah jalan hidup aku
mungkin kearah yang lebih baik
dan mungkin juga tersimpang jauh dari arah yang dulu
but..hope untuk survive la kan
siapa yang nak kegagalan right
dan antara cara untuk survive bagi aku
kena ada self confident
kena ada tujuan 
kena ada lead ke arah yang jelas<<turn to Allah
kena ada kekuatan
bagi aku..itu dah cukup
cukup la kan?
dan macam mana nak lari pun
masalah dalam hidup tu akan kejar jugak
akan ikut jugak
sebab?
coz..masalah tu kawan kehidupan
kan?
its better to face than run
dan setiap kali kala kaki melangkah
no turning back
pandang depan~
jangan toleh dah.
okeyh..thats how aku survive
i'm done
wassalam




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome