ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Contest Bergambar: Saya Sayang Kawan-Kawan Saya
Tuesday, February 1, 2011 | 8:55 AM | 0 Juliets and Romeos?

salam~
terasa macam nak join contest..so..mari check it up the interesting contest
saya sayang kawan-kawan saya
*klik gambar untuk lebih details dan ke link pertandingan~
dan syarat2


Follow blog ini (mudah untuk ketahui apa-apa update berkenaan contest ini)
Buat satu entry berkenaan contest ini. Dalam entry itu, letak banner di atas & link kan ke entry ini. Kemudian letak sekali gambar yang  ingin di hantar untuk contest ini.
maksimum 3 gambar

so..gambar-gambarnya ialah

 kami buli kamu sebab kami amat giler sangat sayang kamu
 tak menyempat laa..nak melawa pun tak boleh

pandang langit dan bayang-bayang itu tanda aku dekat kamu :)

here comes the simple slogan
Saya sayang kawan-kawan saya kerana diaorang pelangi.Diaorang la kawan tengah sesak,tengah leleh,tengah huhahuha gelak ketawa.Diaorang la kawan yang paling plastik.Yang tetap senyum walau problem menimpa,yang plastikkan diri dengan gelak ketawa walau banyak perkara sesak yang diaorang tanggung.diaorang pelangi yang memang cantik.yang warna warni.yang banyak kaler.too colourful.
and lastly every single colour of the rainbow representing all about me and them~

i'm done
wassalam

tagging

nieniey
miss epa
s820






Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome