ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

PWTC~NAK PERGI!!!!!!!!
Friday, April 29, 2011 | 10:08 PM | 0 Juliets and Romeos?

heyya my friends
to all readers....sila tutup telinga coz ini ialah entri menjerit...shouting2
aja2 fighting
dengan gaya kekecewaan terlampau
gaya frustrated
sambil dengar lagu you wouldn't answer my call<<<takde kaitan lansung dgn entri ini
chop...macam ada jer
PWTC dah jerit panggil2 aku suruh datang tapi dia tau aku takkan datang
sorry my dear
keadaan tak mengizinkan
heh~
even tanpa aku dapat pergi<<<its that any vocabulary error in that statement?
wakakaka
thats a very frustrated scenes ever
fer a novel maniac like me
a books lover
kenapalah SESTA takde wat lawatan sambil melepak belajar kat PWTC tu
kenapalah SESTA tanak sponsor aku naik ETS ke sana
dan tiba2 pulak ada suara yang menyampuk kat belakang kepala aku
kenapalah kau pindah dari SRISS tu<<chait,...mengong la kau ni
okie stopp there,,,
jangan nak mempersoalkan
even dalam hati jeles habisan tengok orang hapdate pasal PWTC tu
okie fine...aku tak kesah<<<sure tak kesah?
serius tak kesah lansung<<penipuan dikesan
kepada sesiapa yang pergi PWTC
sila kirim salam dekat ALAF 21...KARNADYA...KAKI NOVEL..
and the most important JEMARI SENI 

Kirim salam sayang cik lemon tau
nak layan lagu talking to the moon by bruno mars<<<lagu utk org kecewa
nak mngadu kat bulan kejap...
heyya..byes
wassalam
















Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome