ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

bukak puasa rasa lain macam??why??
Saturday, August 13, 2011 | 7:44 PM | 0 Juliets and Romeos?

heyya peeps..
da stengah bulan dah puasa,...best pun ada
but...ada something missing this...
actually...its not something..
its more too quiet everything
naa....last year bukak  puasa dengan budak kelas
tahun ni member dorm
tapi mmg saya sangat rindu dengan kawan meja
tahun lepas
teringat buat koordial sama2
beli ais banyak2
kadang2 antara orang yang last2 nak bangun dari meja makan
DM pun amat meriah dengan kebisingan
haha....excited nak bukak puasa laa katakan
dan saya amat merindu 11 orang yg buka puasa sama saya
and here it comes again
my tears gonna fall down
tu la pasal....ingat IKA....ingat LASKA
ingat alliyah sewel
engat sumer geng2 aku
hanim...time aku takde...siapa yang jadik orang yg same thinker mcm kau
haha...i miss the old school memories
hey korang...aku mish  1 Khaldun
2 3 4 Jabir...
and the whole batch FORM 4
Photography Graphics, Tumblr Photography
keep me in your hearts kayh
love life
farewell
bye..




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome