ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Exam mood :) disaster sebenarnya
Saturday, October 29, 2011 | 12:28 AM | 0 Juliets and Romeos?

assalamualaikum and heyya chingu
hari ni rasa macam ringan sikit
cause exam yang menyesakkan macam ADDITIONAL MATHEMATICS yang really buat otak aku terbelit
CHEMISTRY yang aku rasa macam nak keluar air mata time jawab
PHYSICS yang memang time aku jawab...aku sebut apasal macam tak pernah belajah jer
dan sebenarnya zaman kecacatan hidup aku sebab words exam ni tak habis lagi

hari isnin ni ada exam BIOLOGY ok...habess la aku
memang tak dapat laa
soalan SBP bapak KEJAM tau tak
aku tak tau laa kenapa suka sangat dera otak aku ni suruh pikit benda jauh2
memang rasa macam nak hentak meja je time jawab tu
keh2...
bila habis jawab
aku tarik nafas kuat2 and dalam2 pastu cakap
takpe...
dah buat yang terbaik dah tu
so...some tips yang perlu anda ELAK time DALAM MODE EXAM.(baca perkataan ELAK tu keyh)

1. makan skittles yang SOUR tu
2. tengok cerita PRINCESS MAN LAST EPS
3. makan ASAM time ngantuk time bengkel
4. STUDY last minute
5. sembang GELAK KETAWA HUHAHUHA
6. pergi setiap DORM semata-mata nak carik KOMIK
7. muntah tengok buku ADD MATHS
8. minum NESCAFE kalau anda penghidap migrain
9. NANGIS waktu telefon parents

itu ADALAH 9TIPS yang patut anda ELAK...
tapi aku memang tak BOLEH elak
coz ALL TIPS....
....
.........
.............
................
...................
DONE !!!!

hehe...t aku update RESULTS 
KALAU MEMBERANSANGKAN LAA...
HAHA...




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome