ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

aidiladha ~
Saturday, November 5, 2011 | 9:17 AM | 0 Juliets and Romeos?

assalamualaikum
alhamdulillah.
dapat jugak nak raya aidiladha tahun ni
dan tahun ni raya di rumah jer la
jadik..
saya kat sini nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA 
kepada all bloggers yang sudi datang pondok buruk cik lemon ni :)
mari sama-sama kita hayati maksud KORBAN ni.
jom BERKORBAN
hehe...jangan sampai ada yang dikorbankan la
hey bloggers...nak mintak maap tak semestinya raya puasa je kan..
raya AIDILADHA pun boleh
k...maaf zahir batin k..
bubye..
salam 





Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome