ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

CONTEST HADIAH BEST BY JALAL
Monday, November 21, 2011 | 6:48 AM | 0 Juliets and Romeos?

assalamualaikum..
ada orang tak kat sana...
heyya peeps and also abang JALAL *saya panggil anda abang k..saya muda remaja lagi..hehe
ok...abang JALAL ada buat contest yang memang menarik
heh~
nak kena mintak hadiah pulak,,*saya memang suka mintak2 ni
heh~
ni banner cik abang rusia*saya memang teringin nak ambil medic kat sana...pray for my SPM next year k
*klik gambar untuk ke belog abang JALAL
dan entry sedang dalam pembikinan..saya dah selamat follow...
dan ini gambar saya yang nak masuk contest..*tengah berdebar-debar tnggu hadiah maut saya ke??hehe
sila usya tuan tanah yang buat muka tatau malu mintak barang ni...peace no war

*klik gambar untuk tumbesaran
hehe..
nampak tak sling bag tu???nampak separuh je kan...ehem2
nak announce ni
....
....
.....
di sini cik lemon nak beg macam yang cik lemon pakai tu
motiff???sebab seumur hidup takde beg macam tu
*beg dalam gambar hanyalah pinjaman semata-mata*tu pun sis bagi pinjam..iskkk3
so...nak beg macam ni pun jadi la
kalau made of rusia lagi lah terkinja-kinja nak
sapa taknak barang obersea kan??
beg adalah penting utk letak 
*bedak*handset yang tak seberapa*purse yang kurang 10 hengget kat dalam tu*
ha...lagi satu..jimat coz utk beli beg sesi ayuh kembali ke sekolah
sebab dah ada beg dari rusia kan kan??*bajet dapat je
heh~
so here the deal
simple macam ni just nice
warna beg antara hitam or brown or white memang comell lah
*sebenarnya nak mintak kucing russia...tapi takut mati lemas sementara nak jejak tanah melayu*
thanks coz abang JALAL anjurkan contest..
so..."*pejam2 mata semoga wish tercapai
tag

bye

assalamualaikum
i'm done





Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome