ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Tak contact tak makna lupa kan?
Sunday, November 6, 2011 | 8:48 PM | 0 Juliets and Romeos?

asslamualaikum
this entry I dedicate to All my friends in SRISS<< u all forever be my friends(bestie)
and sudah semestinya
a BIG SORRY for all LASKA
aku tau aku dah jarang contact..tapi tak makna aku tak sayang..tak makna aku tak ingat
tak makna aku biar korang terkubur dalam ingatan aku
dan tak makna jugak aku dah simpan korang dalam kotak pandora aku baik-baik
second SORRY
Hanim Khairuddin...I know u miss me..ala ...tak payah sorok belakang langsir.
malu la tu..thankz sebab sanggup cemar duli taip nama aku dekat blog kau
haha...besar jugak daulat aku kan kecik..takpe...bila aku rasa rajin..aku kol.
aku just bukan type yang hooray2 kolling2 org sana sini
kau kenal aku kan...even handset aku pun aku campak rata2..
miss all time with u BIG GIRL
and then..sorry the for ENABELLA
maybe kadang2 aku MIA....aku tiba2 muncul mintak tolong..
haha...aku ingat la dekat kau...even aku dah tercampak kat Holland for the next two years
aku akan still ingat kau
next..ANIS NABILAH.
lama tak dengar ur story
tak pinjam baju kau...tak buat semua benda yang melibatkan kau
aku sentiasa baca quote kau kat facebook
i'm totally happy for u
AUNI AFIQAH..
aku boleh eja nama penuh kau lagi tau
haha..dah lama tak jumpa...aku busy ke?kadang2 tak
tapi totally..aku jadi malas nak jumpa sapa2.
SORRY
and lastly..BATCH FORM 3 last year in SRISS..
BIG SORRY
BIG THANKS
korang are the greatest things ever happened in my life




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome