ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

antara dua darjat?
Friday, January 20, 2012 | 8:24 AM | 1 Juliets and Romeos?


assalamualaikum
hello peeps..hello strangers...hello all followers...hello readers..hai sayang(s) :)
bila cakap pasal darjat?mesti nak kaitkan dengan perasaan...okey ..itu memang berkait lah kan
tapi...macam mana kalau darjat yang dipisahkan dengan garisan persahabatan?
macam mana pula sebab kau berkawan darjat itu yang menjadi ukuran?
heyya readers...please keep thinking :)
ini bukan zaman @ jaman P.Ramlee yang kau nak banding dengan situasi antara dua darjat
darjat itu macam sesuatu yang sangat diperlukan
memang..kadang kala kita tidak melepasi taraf atau darjat yang sama dengan orang lain
tapi kau siapa yang nak tentukan taraf diri itu masih tidak sama
siapa kau untuk cakap yang aku belum lepas tahap itu
dan kalau memang hidup itu untuk judge orang
itu sangat pathetic
u know what?
ramai yang kadangkala sengaja letakkan darjat sebagai perkara yang pertama
lain semuanya dah turun carta kan?
haha~darjat tu mcm lawak...
tapi tanpa darjat life miserable jugak kan?
kiranya kalau kau diam bila ada orang sengaja hendak berdarjat
bukan bermakna kau orang tiada darjat bukan?
masing-masing punya darjat mereka..

Darjat dalam persahabatan?
hey kawan,...mana ada benda macam tu
aku bet yang korang semua mesti tahu kalau putuskan persahabatan itu dosa<<macam tak kena je
sama jugak kalau kau cakap pasal nak berdarjat dengan member..itu kawan syg
kau percaya ke?
yang kawan yang ber 'darjat'  itu dapat menjamin kau
itu lah kawan.sahabat.teman.karib . kau dunia akhirat...kalau kau rasa begitu..then...fine
:)
itu rasional kan?
thats all...><<act...aku sendiri tak berapa faham about the darjat. :D



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome