ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Segmen :Aku & Novel
Wednesday, January 25, 2012 | 8:20 PM | 4 Juliets and Romeos?

 
nak join (sini)
Assalamualaikum..Hari ni nak join segmen yang amat menarik dari Farah Alias..
segmen yang amat mengujakan aku sebab aku sangat minat sengan novels...tahap minat:kritikal
banyak yang aku minat...tapi the Writer yang aku jumpa kira-kira awal tahun 2009..itu memang the best ever..
named Hlovate..misterious tahap tera..setiap kali aku oergi PWTC aku akan tanya dekat akak Jemari Seni tu tentang Hlovate.. :D
karya dia yang paling aku fall in love ialah

......bukan mudah untuk berubah
dari tanpa arah ke sejadah,
dari tepi jalanan ke sujud menghadap Tuhan.....
“Sama juga kalau untuk contoh lelaki. Kalau baca Al - Quran hari-hari, tapi main bola nampak kepala lutut,tak cukup balik lagi.Atau kalau solat lima waktu sehari semalam tapi pegang tangan anak dara orang bukan mahram sesuka hati, tu belum cukup baik lagi.” -versus-
"baik is not a crime "



and 

aku rasa kalau tengok cover mesti rasa...lame gilak novel ni..but..guess what..ini tentang kehidupan.and super romance....abg theotherkhairul pun suka tau,,
kenapa novel ni gempak?
sebab takde macam cerita biasa..yang naknya kena ada orang ketiga..bla..bla..bla
 bukannya nak mempopularkan kisah cinta tu tapi nak mengetengahkan kehidupan
thumbs up :D
 then
aku baru baca yang ni 2 minggu lepas rasanya
kitab terfaktab
bila baca ni macam baca belog..ayat yang simple tahap Tera jugak..
cerita pasal cintan cintun bagi definisi orang yang berbeza pandangan
smart kat..ni terbitan lejen press yang superb lejen :D
cover dia cantik kan?
so...apa lagi...lejen press only ada kat online tau :D


facts:i have over 60 novels in my container..hasil perkongsian saya and my sis




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome