ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Contest Saya Kaki Drama by ika & Mazri
Saturday, February 4, 2012 | 8:41 AM | 0 Juliets and Romeos?

assalamualaikum
mari sini rakyat jelata..lihat contest yang ada ni
 
By :: Ika & Mazri 
syarat dan terma sangat mudah
mudah bangat..jadi,,sekarang sebagai promoter yang bergaya berjaya
drama tempatan:
vanilla coklat
sebab:ni adalah satu-satunya drama yang setiap kali saya balik dari hostel..saya akan on lappy..
saya akan cari link untuk download dan kadang-kadang otot mulut rasa tegang sebab banyak senyum<< adakah ini satu sebab? :D
 
#tak sabar nak tengok episod minggu ni :D
drama antabangsa:
How I Met Your Mother
sebab: ni merupakan satu-satunya drama yang buat aku gelak walaupun aku dah tengok episod yang sama for hundreds times dan buat aku kadang2 geram sebab tatau siapa wife ted mosby walaupun dah season 7
 

p/s:sangat suka lagu i just got slapped :D

wassalam
mintak ada rezeki :D..






Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome