ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Love Letter ? kitab cinta wajib ada :D
Sunday, February 5, 2012 | 12:45 AM | 0 Juliets and Romeos?

 

assalamualaikum
hari ni..aku rasa macam nak talking about pasal love letter
love letter and jugak love book yang aku belajar baca since aku kecil lagi
love letter yang awesome sampai tahap yang takde siapa yang boleh tandingi nak remake that
nak buat satu lagi kitab cinta yang boleh beat kitab yang aku suka baca
love letter aku penuh pengajaran
penuh perkara yang benar dan up to date walaupun love letter ni dah lama tak diupdate
love letter yang boleh di guna sepanjang masa
MUSLIM..please..remember your love letter
kitab yang kau perlu kembali kepadanya tika kau rasa buntu
aku rasa,korang mesti akan gembira kalau dapat surat cinta
jadi..korang mesti ada perasaan tu juga kan bila baca love letter
u know what dear?
anything u need in this , for ur journey of life
yes, aku admit yang aku memang tak fully faham love letter ni
aku tak fully amalkan..tapi at least,,aku masih cuba
:D

and for real, as manusia biasa
aku tak pernah rasa bosan ulang love letter ni walau pada ayat yang sama
:D

 al-quran*the best kitab yang aku pernah baca :D
wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome