ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Sekolah Harapan (not everyone dreams)
Monday, February 6, 2012 | 9:36 AM | 0 Juliets and Romeos?

assalamualaikum
aku rasa,tak semua orang pernah dengar pasal sekolah harapan ni *entah2 aku sorang jer yang tak tahu
definisi yang aku dapat daripada sumber 
‘Sekolah Harapan’ untuk remaja yang hamil sama ada secara sah mahupun di luar nikah
pendapat masyarakat adalah :
Idea menubuhkan Sekolah Harapan bagi menempatkan remaja yang mengandung mendapat reaksi yang pelbagai dari masyarakat dan warga pendidik. Rata-rata beranggapan Sekolah Harapan (Sekolah Hamil asalnya) akan mencetus fenomena yang menggalakkan lagi gejala zina dalam kalangan remaja sekolah.
sebenarnya,ni sekolah untuk orang yang memerlukan
a good thing sebenarnye sebab semua orang layak
diberi peluang nak betulkan kesilapan
nak kembali ke arah jalan yang benar
nak mencuba menjadi lebih baik
tapi, apabila di salah gunakan, ramai jer yang macam nak ambil kesempatan

pelajar A : Apa yang kau buat ni B ? Kalau mengandung macam mana?
 
pelajar B : Lantaklah.Sekolah Harapan kan ada .
ini adalah dialog yang mesti semua orang taknak dengar kan ? Apabila orang menjadikan usaha sebilangan pihak untuk membuat sesuatu kebaikan dipandang ringan ,
**siaran agama tamat kejap**drama bermula**
di suatu hari yang sunyi..datang seekor arnab...
**erk...silap channel**sorry2**
hmm..tadi..aku dok sengsorang kat surau[kawan aku pergi mana entah]
tiba-tiba.disebabkan kebosanan terlampau..aku dengar budak2 kelas aku bergosip bersembang
[pelik tak aku tak join dyeorg]
gaya macam persidangan ala-ala parlimen DUN GALAS jer..haha
muka serius semacam jer masin-masing
is something wrong somewhere ?padahal sebenarnye cerita pasal member nak pergi berurut jer
mama..[gedik] nani siap nak bawak pergi jumpa pakar..dia sakit belakang sebenarnya
siap jumpa bidan segala
tak lama lepas tuh anim cakap..woo..nani dah macam orang baru lepas pantang jer
[gelak seketika~huhu~]
tiba2 ada yang menyampok
habis lah nani..masok skolah harapan la kau
**black out**siaran tamat**
actually : ini asal-usul macam mana aku tahu pasal sekolah harapan
nak tahu lebih lanjut ??
apa kata anda tanya pakcik GOOGLE
~end~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome