ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Kau ingat kau cun sangat laa ?!
Wednesday, March 14, 2012 | 11:33 PM | 2 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum
first of all , statement yang atas tu bukan dari aku , aku copy ayat my sis :D*copycat dikesan
takde lah dia jerit sampai berjela boleh dengar , tapi ayat memang menusuk bhaiiii.
tau la aku ni takde la cantik mana *main2 kuku
tapi aku cantik la jugak *penuh keyakinan
situasi sebab dia cakap benda alah ni
sis : kau terima jer la, apa la kau ni
aku : taknak la , tak hensem
sis : kau hengat kau cun sangat laaa????~

and the rest is history << sebenarnya tanak cerita dah


kesimpulan yang aku nak cakap sebenarnya
kalau rasa diri tu tak berapa nak lawa , tak payah la nak berangan ke langit nak cari orang yang cun giler
ek ekh , tapi kadang-kadang , suka tu tak kenal rupa , tak kenal warna kulit , tak kenal jantina*opps
so , handsome boy , please , I single lagi (takde point )
and all girls and boys kat luar sana , Allah tu dah tetap elok dah , so , walau mcm mana pun jodoh kita
terima je okey  :D
wassalam



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome