ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Macam mana nak jadik baik ?
Saturday, March 17, 2012 | 7:58 PM | 3 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum , 
entri ini adalah kerana aku rasa nak review novel sebenarnya
setiap kali aku baca novel ni , aku akan wondering 
macam mana nak jadik baik ?
sebaik AO , setegar Minn 
and , aku dah baca novel tu buat berapa kali entah ,
aku tetap rasa AO sangat tegar untuk jadi yang terbaik 
untuk ikut skema Allah dan Rasul
dan Minn pun sentiasa nak berubah 
aku ? 

 
"Sama juga kalau untuk contoh lelaki. Kalau baca Al - Quran hari-hari, tapi main bola nampak kepala lutut,tak cukup balik lagi.Atau kalau solat lima waktu sehari semalam tapi pegang tangan anak dara orang bukan mahram sesuka hati, tu belum cukup baik lagi."
 
SO TRUE
 
 
VERSUS from Hlovate *terbaikkk

and lagi satu , ada school mate aku tanya , sebab dia baru nak baca VERSUS *tengah sebenarnya ,

 aku sebenarnya terkedu dengan soalan ini , coz , aku pun tengah cari

till then , wassalam :D




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome