ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

P.R.A.N.K ? ITS BIRTHDAY PRANK
Monday, March 12, 2012 | 11:18 AM | 2 Juliets and Romeos?


Assalamualaikum
lama rasa tinggal belog berhabuk ,
rasa macam nak hupdate jap malam ni,
actually nak cerita pasal BIRTHDAY PRANK  time 2 March 2012
*sebelum tu , sila wish belated birthday okayyy *
then , lets begin
tempat: toilet aspuri
masa : 11.30 mlm
para sukarela : dorm 2 << troll face

suatu malam yang hening *tanak bla kan
aku tengah tidur sebab dah baca kimia sampai otak tepu nak terkeluar << ayat poyo
dan actually sedih sebab budak dorm tanak sambut birthday aku << sakai
and then ,
aku tengah sedap-sedap tidor plus plus hujan yang jadi faktor utama kesejukan tahap maksima malam tu
najwa a.k.a jua a.k.a makcik hendoonn datang
'a'an , bangun jap , teman aku g toilet '
dan seriously , aku mamai dan aku rasa macam mimpi sebab seumur hidup makcik tu tak penah dia kejut semata mata nak suruh aku teman g toilet


takde la pulak malam tu kilat and petir sambung menyambung sampai dia cuak nak g toilet
dan seperti biasa , aku tidur la balik << tak kuasa I nak teman U
dia kejut lagi
'bangun la , ko tak kesian dekat aku ke? '
aku pun bangun lepas tu , dah dia merayu sangat kan<< member yang baik aku ni
aku keluar dorm but memang kalau boleh nak hangkut selimut pegi toilet
keluar dorm , aku nampak macam ada orang gosok gigi << tu bukan orang ke?

aku dalam otak memang nak masuk dorm balik,
tapi tiba2 jua tu tarik aku suruh pegi toilet
aku pegi toilet and then dia suruh teman pegi bilik basuh
but memang aku malas tahap TERA
soo , nak hilangkan rasa malas , aku masuk toilet kejap
waktu aku nak masuk toilet , aku skip toilet second sebab aku lagi suka toilet lain
lepas jua nampak aku tak masuk toilet second dia tanya aku , ' ko nak masuk toilet mana? masuk la toilet ni.'
another request yang mengarut dari makcik henddooonnn tu
aku teman la pergi bilik basuh , aku nampak zana and nana << dormmate
diaorang basuh kain,
dan aku nampak zana buat jeling2 manja2 dekat nana
dan sekelip mata , again sekelip mata , zana tutup air , nampak aku
tolak aku masuk shower hujung , dan tiba2 gelap  , lampu padam << waktu tu aku meraung #facts
aku pukul2 pintu shower , dan aku dengar evil laugh dari atas << masukkan mood serraammm anda
aku nampak fazryn << muka sangat kejam ada baldi di sisi, HOMAIGOOSH !! 
ni mesti nak siram aku ni , dan lepas tu

bushhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!
air softlan << aku tau sebab aku rasa  aku tertelan setitik dua
waktu tu aku cuma boleh cakap b*bi kau  ayeen , b*bi , << sila ulang untuk seribu kali okayy
selipar aku tercabut and that time << SUMPAH SEJUK LA KAN
dan tak lama lepas tu , aku lepas dari tahanan << padahal pintu shower tak kunci pun
aku dengar gelak ketawa riang ria raya kat luar tu
memang siappp la budak2 ni

AND THE REST IS HISTORY ~


*kau punya pic sorang sebab kau takde dlm pic atas :D

thanks : AYEEN , JUA , NANA , ZANA , FILA , BABY for the most unforgettable memory eva :D

credits to aman : kesian kau takde , takpe aman , nanti ada yang kena prank lagi ,~




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome