ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Takut untuk langkah ke hadapan
Saturday, March 31, 2012 | 4:45 AM | 0 Juliets and Romeos?



Assalamualaikum, heyya peeps
lama rasa tak berbelog .
aku tiba-tiba sebenarnya rasa takut , takut untuk langkah ke hadapan
takut nak bergerak selangkah lagi
tak sangka , aku dah 17 tahun , birthday pun dah lepas
dan aku pun makin rasa makin besar
haha , tahun depan , maybe dah jejak uni
tapi still , badan aku tak sebesar usia
haha , tak sebesar SPM yang aku ambil tahun ni
people still akan tanya ,

darjah berapa ni ?
dah sekolah ke belum ?
dan bila aku jawab aku dah 17 tahun , people akan mcm nailed dekat lantai ,
and then pandang aku atas bawah , depan belakang 
sambil buat muka >>what ? tell me that u pulling my leg now
memang la kan , aku sure . ppl yang jumpa aku still akan jadi macam tu
dan itu sebenarnya buat aku takut
takut tak boleh nak jaga diri sendiri , tak boleh nak apply usia dlm buat kerja hari-hari
aku pendek , okayyy , aku sedar
aku masih takut untuk tak peduli fizikal sendiri ,
but still , untuk orang yang kurang tinggi , keyakinan itu macam masih kecil
kecil macam org
 tapi aku rasa , aku berpegang pada satu , ada orang yang pernah cakap 

yang aku , a girl yang people takkan sangka ada big heart 






Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome