ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Aku bukan pemberi respon terbaik
Monday, January 14, 2013 | 4:34 AM | 2 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum
okay, aku ada kawan. of course lah kan
tapi selalunya kawan aku akan cakap aku bukan pemberi respon yang baik
 let see a situasi <<? rojak

si A : weh , kau rasa patut tak aku terima kerja ni?
aku: suka hati kau lah

si A : mamat ni okay tak?
aku : okay je. ada jugak rupa manusia

si A : cuba kau tengok gambar tu. okay tak dia?
aku : weh . kenapa dia tangkap gambar macam gambar pasport? 

p/s : hanya situasi ke 3 yang betul. :P

jadi. adakah memang aku yang tak pernah bagi respon yang best?



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome