ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

dear stress. let's break up
Sunday, January 6, 2013 | 4:52 AM | 0 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum.
ini adalah post pertama aku waktu 2013 ni dan officially, aku dah tamat sekolah<<berhujan tahniah :P
so, aku rasa sangat hebat . gagah dan cool sebab aku dah tak pakai baju sekolah
seriously. aku tak harap sekolah aku akan suruh pakai baju sekolah untuk ambil result <aminkan
jadinya. apa kerja aku habis sekolah? kerja?
no way lah kan
 so , i'm gaining my weight. my height?<< dah terlimit rasanya
 i'm not wishing for my height.
perkara utama adalah TLDM . I am totally sure yang SPM leavers know what that mean right?
(Tidur , Lepak dan makan)

so, SPM << have a safe journey okay. serang para calon 2013 ni

turn 18? isn't great kan?
semaking banyak umur , semakin kurang usia. :P
till then ,

  
*naaa. not really





Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome