ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Kenapa aku tak sedar hari tu dah sekolah?
Saturday, January 12, 2013 | 3:27 AM | 0 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum.
tajuk entry agak panjang. okay. sebenarnya.
hari tu kakak aku dengan aku pergi KFC untuk ambil 62 kotak KFC
sila terkejut apabila membaca 62. dan boleh pulak orang tu tanya untuk hari jadi aku ke?
what the? I'm a bit pissed off that time tapi aku cool
aku dah 18 lah , :P
so, aku maintain muka comel sambil kata aku dah habis sekolah
62 kotak untuk semua cikgu-cikgu mak aku
aku pun hantar pergi sekolah mak aku
suddenly. ramai budak yang keluar dari pagar sekolah
budak-budak pakai baju sekolah. lepastu, aku pandang kakak aku

aku tanya kenapa ramai orang sangat kat sekolah ni? kenapa ada budak-budak?

aku pandang date dekat handphone . egumonina~(bajet Hoya) . hari ni khamis



 patutlah. aku memang tak ingat hari tu orang dah sekolah . 



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome