ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Orang Cakap Senang
Saturday, January 26, 2013 | 9:22 AM | 0 Juliets and Romeos?





aku rasa semua orang pernah jatuh
dan pada aku lah . kalau jatuh
ada orang akan suruh kau bangun. berdiri. tegak semula
kan?
jatuh lagi. kalau kau rasa susah sangat nak bangun, kau carik kayu
tongkat. kau gagahkan diri dengan pegang benda tu
kau carik tembok atau palang.
kau paksa badan kau untuk bangun,
maksudnya ketika itu kau perlu bergantung pada apa apa yang lain untuk bangun semula
kalau kau masih taknak. kau akan kena pijak. orang lain tak peduli kau
mungkin kau rasa kalau kau mintak di tolong.
kau rasa lemah. pada aku. itu maknanya aku great enough untuk buat orang lain bantu aku
salah ? takkan. mungkin kau ada pandangan sendiri. pada aku. itulah.



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome