ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

what I did was wrong
Sunday, January 13, 2013 | 7:03 AM | 0 Juliets and Romeos?

assalamualaikum.
tajuk yang gempak walau bagaimana pun. itu adalah satu word yang dah beratus kali <<rasanya
aku jumpa dalam drama I MISS YOU
poster drama (promote sikit)


come on siapa-yang-layan-drama-korean
cerita yang sedih bagai nak rak ni
cerita yang sometimes aku rasa kesian sangat
cerita yang buat aku hilang akal sampai fikir Joon tu baik
cerita yang buat bantal aku basah sebab menangis

ini joon
cerita yang<< stop di sini okay

okay.
ayat tu buat aku rasa mcm its a great word. maksudnya orang tu menyesal lah kan.
itu pengakuan.

 what I did was wrong

bila kau bersalah. mengaku jerlah.

what I did was wrong . 

kalau aku ni orang yang bertanya kau bersalah atau tidak. hati aku sejuk dengar kau mengaku

:D



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome