ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Am I cool ?
Friday, February 8, 2013 | 7:19 PM | 2 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum.
Hari ni post aku bertajuk pertanyaan. aku bukan tanya korang aku cool ke tak.
baru baru ni aku tengok Infinite Second Invasion
ada satu scene yang aku tergelak dan berfikir
okay.
dalam scene tu before naik stage untuk concert
sunggyu . leader infinite . terang kat all the members.

relax . have fun. semua kata semangat,
and all the members rasa hyung dia yang sorang ni really cool
tapi diaorang senyap je sebab sunggyu cepat perasan
and last sekali . okay fine. bila kau rasa orang tu cool kan. kau mesti cakap dalam hati kan
tapi lastnya Sunggyu tanya diaorang. Am I cool?
and itu buar diaorang punya mood untuk rasa dia cool tu hilang.
:D . adakah kelakar? maybe sebab aku inspirit unofficially aku rasa itu kelakar.
haha.
done




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome