ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Gumu Online
Tuesday, February 12, 2013 | 3:54 AM | 2 Juliets and Romeos?



Assalamualaikum
okay. blogger yang under 18 sekalian. yang range umur 16-17 tahun.
aku ada benda yang nak di ceritakan ( muka skema)
aku nak bg tau page tutor online yang baru nak up
ini adalah idea kawan-kawan aku dan aku rasa lebih dari yakin diaorang boleh tolong dalam pelajaran korang ( promote)
jangan risau. kebanyakkan nya memang result trial gempak . :D
 okay. karang aku bicara lebih lebih korang taknak usya pulak
tapi tutor diaorang senang nak paham
tanya apa je . diaorang boleh jawab.
pelajaran okay. aku serta kat sini page dan berapa video . layan . zassss

facebook : www.facebook.com/GumuOnline

youtube account : http://www.youtube.com/user/GumuOnline

apa lagi. ask now. bagi tau kawan sekali. add math akan jadi semudah kacang . bio , chem, physic
pelajar science stream. ? anda sasaran kami.

:D




Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome