ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Aku hasad atau dengki?
Tuesday, March 26, 2013 | 8:07 AM | 0 Juliets and Romeos?






Assalamualaikum. kala ini aku beri peringatan kepada diri sediri
aku bukan orang yang bersyukur, ya, aku mengaku. Tapi aku cuba
dan lama kelamaan . aku bersyukur.
kadang kala bila kita lihat orang lebih dari kita
ada rasa lain yang datang, cemburu. demi kebaikan
itu kata kau
tapi kalau yang datang itu hasad, dengki?
macam mana pula ceritanya?
takkan kau masih nak selindung dengan perkataan cemburu kau?
aku berkata dengan diri sendiri sekali lagi
aku manusia yang sering meminta,
meminta dan meminta
sebab aku sendiri tak pernah berfikir akan kehilangan
selain apa yang akan datang pada masa hadapan
haha , aku ketawakan diri sendiri sebenarnya
ya, aku manusia sebegitu rupa,
barangkali aku yang rasa macam tu, atau aku memang sebegitu
entah. 
 



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome