ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Dia dan prank
Friday, March 15, 2013 | 6:05 AM | 0 Juliets and Romeos?

BATCH AKU. RAMAI KAN? :D .
Assalamualaikum.
Cerita pasal sekolah sebab ternyata merindui untuk memakai uniform.
Okay. . waktu tu bulan 6 .
Dan semua batch aku (alsenspires) << google . anda pasti jumpa
nak buat prank untuk kawan aku dan kawan-kawan yang lain
terjadilah prank paling pelik sebab kitaorang ikat semua mangsa.
diletakkan di tengah-tengah asrama yang aman damai KETIKA ITU << highlight sikit
kendian, mula acara simbah menyimbah . paling tak bla pada aku .
Kek yang seharusnya dimakan jadi bahan baling-balingan ,
Warden pulak terdengar ke havoc an kami semua. apa lagi. serta merta masing2 lari lintang pukang
selamatkan diri. ( sungguh aku salute dekat yang kutip sisa kek bertaburan)
berdesup. bahan bukti hilang. tengah asrama CLEAN
aku rasa kitaorang sangat awesome. Waktu tu la.
*yang bertudung bawal . nama Fazryn. :D

okay . Prank sudah. tapi siapa dia?
aku ada kawan. Nama dia Fazryn. satu dorm dengan aku sejak 2011 ,
first time aku jumpa dia , dia salam aku sambil ckp "nama aku fazryn"
aku senyum << aku rasa lah
pada aku , personally. She has some attitudes yang aku kadang-kadang tak boleh adapt
sebab kadang-kadang dia berubah ikut musim.
:D
betulkan?
She is really something. Aku selesa berkawan dengan dia walau ada masa aku rasa nak cekik dia
tapi biasalah kan. zaman muda remaja. bergaduh tu dah tak jadik benda luar biasa
tapi kami gaduh gaduh manja :
okay. kenapa aku cerita pasal dia dan prank dalam satu post yang sama?
sebab dia pun kena prank waktu tu. HUAHUAHUA.
okay. sambung sikit lagi. aku tak reti nak describe sangat
tapi, I have some kata-kata untuk kau
Beb, aku memang tak berapa kenal kau, macam mana pun aku hope kau sihat
apa pun problem yang kau ada, kau tabah je okay dengan semua tu
kau kena buat selamba walau apa pun orang buat kat kau
jangan keluarkan aura sarkastik kau tu selalu sebab kadangkala buat orang salah faham. Thats all :D
untuk kau memang takde banyak nasihat. sebab kau pandai jaga diri .:)
Rommate aku. dua orang MIA



bonus. semua nak capai langit. ini muka SPM 9A+







Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome