ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Si Makhluk Botak
Tuesday, March 19, 2013 | 5:23 PM | 2 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum
pertama tamanya ni bukan entri seram.
cuma aku teringat. dulu dulu << macam dah lama sangat je
waktu aku lower form. Banyak kes curi yang berlaku
duit orang yg kutip duit bas hilang ,
duit itu hilang
hatta duit dalam lokar berkunci pun hilang
misteri kan.?
Jadinya kitaorang yang lower form berasa cuak
risau kalau duit hilang .
dan kawan aku bagi cadangan .
cadangan yang bernas tu adalah. letak jarum dalam dompet 

nanti si makhluk botak akan terkena jarum . jarinya berdarah.
so , aku buat , tiap tiap pagi . akan check . berdarah dah ke dompet aku?
selama seminggu. takde duit yang hilang .
so , aku rasa sebenarnya si makhluk botak itu berambut.

sekian. P/S: ada orang kata letak kacang hijau. nanti dia leka main2 . tak jadi nak curi . heee~



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome