ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Reality bila kau off phone
Tuesday, April 9, 2013 | 4:48 AM | 4 Juliets and Romeos?

ini aku bila aku on phone
Assalamualaikum
Semalam aku off phone aku. buat pertama kali setelah 2 hari.
Aku kena off phone setiap dua hari . jadi rutin dah ni.
sebabnya. handphone aku hanya boleh di charge bila aku dah off
unikkan phone aku? jangan jeles ye hakak hakak semua
saya tau phone saya sorang je yang perlu di buat macam tu.
pagi tadi. sebab nak bangun untuk subuh. aku on phone.
and apa yang beri aku kejutan.

1. Maxis tersayang hantar kat aku 8 missed calls
2. Aku dapat 3 text message.

ohhmmaii. sepanjang aku on phone. aku takde pun dapat call sebanyak tu? kenapakah ?
adakah aku hanya femes bila phone aku dah off? atau mungkin. maxis delaykan message aku.
Maxis. anda sungguh kejam. ada pulak number yang aku tak kenal call aku. ohhmmmaii.
kenapa mesti aku off semalam. mana tau kalau kalau JIJAN RAJAK ke yang call?
heww . heww.

so realiti nya. kau lebih femes kalau kau off phone. till then. bye
ini bukan aku. tapi handsome much? hew hew





Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome