ORKED UNGU
Last Juliet
Follow
Dashboard
Entries About Chatbox Linkies

Jin tak jejak tanah
Friday, October 3, 2014 | 11:28 AM | 0 Juliets and Romeos?

Assalamualaikum peeps, girlfriends, boyfriends , readers , *ahaks and scadals .
Okay. hampir 2 minggu dekat Belgaum India. Dan serius aku macam jin yang tak jejak tanah
Biological clock aku bangun pagi untuk pergi kelas
lepas tu wandering kat dalam bilik, fikir nak buat apa. Padahal aku sebenarnya harus belajar
Selepas tu , jadual aku memang hectic habis. Aku pun tak habis mengadu penat kat mak aku
Kalau aku mengadu kat ayah aku , ayah aku confirm reply " Tak mati pun kan?"
And i was like. yeah ayah. tak mati. memang tak mati.
Walaupun pack, aku try jugak selit benda baik dalam kamus hidup aku setiap hari
Supaya bila aku selak waktu malam, sekurangnya ada yang tercatit dekat belah kanan
belah kiri pun tak kurang catit, sebab mengeluh , mengeluh dan mengeluh
Bukan mengaduh sebab aku rasa susah sangat, susah sebab usaha tak sebati dengan diri
hardwork belum jadi makanan ruji diri aku
 Entah, aku pun taktau sama ada aku yang mengalah dengan malas, atau aku yang taknak menang
Mungkin aku belum sedia sepenuhnya.
Baru first year, tu tanggapan yang tak lari dari minda,
tapi betullah, nak pegang nyawa, bukan setakat bedah patung takde jiwa
Doakan aku .
Berjaya. Dunia , Akhirat.

Satu paste tomyam. masuk dalam air panas. pun boleh buat aku teringat Malaysia.

Seperti biasa. Tiada gambar. :)



Older Post . Newer Post

Cutely Made by : Ieka Salju | Cute BG : AtiQah
Owned by : orked
Best View in Google Chrome